chrisenlotte.reismee.nl

Eindelijk is het zover

Eindelijk.........................na vele maanden voorbereiding, extra werken, de regenachtige Hollandse zomer uizitten, is het zover: wij gaan naar Florida.

Stipt op tijd staat de taxi voor de deur om ons naar het NS Station Arnhem te brengen. Snel bij de GWK dollars ophalen en daarna met de hogesnelheidstrein richting Dusseldorf. Overstappen in Duisburg om niet met een 'boemeltje ' te moete.

In Dusseldorf eerst nog een overnachting in hotel Maritim(gelegen op het vliegveld). Dit doen we omdat we morgenochtend om uiterlijk 07.30 uur moeten inchecken. Bij de receptie staat ons een 'verrassing' te wachten; volgens hen zijn er drie kamers geresrveerd????

Eerst even een late lunch en daarna omkleden om naar het zwembad en sauna in het hotel te gaan.

Echter de wet van Chris(variant op de wet van Murphy) sloeg weer eens toe: juist vandaag was de sauna gesloten wegens werkzaamheden!! Dus dan alleen maar zwemmen..........................brrrrrr erg koud...............twee baantjes en er meteen weer uit. Aankleden en naar het vliegveld om avondeten te scoren(Nordsee visrestaurant).

Nog een even een alcoholische versnapering op de kamer en vroeg naar bed, want de wekker gaat morgen vroeg af.