chrisenlotte.reismee.nl

Helaas laatste dag

Aan alles komt een einde en zo dus ook aan deze(veel te korte) vakantie. Het is nu net 8 uur en vandaag gaan we het huis opruimen en de koffers inpakken. Eerst nog even naar de Smoke shop voor een slof zeer goedkope sigaretten en de Wallmart voor wat souveniertjes en daarna nog genieten van het zwembad. Dat zullen we, terug in Nederland, zeker missen; het zwembad en de warme zon.

In het zwembad inspannend met een bal over wat plastic geslagen, en gelachen dat we hebben.

Als 'afscheid' van Florida gaan we vanavond een Sunset Dolphin Tour maken.

Om 16.00 uur is het zover, we starten voor de laatste keer de Tomtom op en gaan naar Fort Myers Beach, waar we afgesproken hebben om een Sunset Dolphin Cruise te maken. Ruim op tijd arriveren we bij de Marina. Er ligt een gigantisch grote boot met meer dan twee dekken al te wachten, maar al gauw bleek dat dit niet onze boot was, die van van ons is een stuk kleiner, een soort veredelde pontonboot(je).

Captain Joe ontvangt ons en nog zestien andere gasten komende uit: Massachusetts,Nebraska, New York, Fort Myers, Switzerland and Holland of course.

Na een korte introductie gaan we op weg en al gauw zwemmen er dolfijnen mee op de hekgolf. De meesten 'schieten' een paar plaatjes en gaan dan weer zitten om met elkaar te praten en schielijk wat wijn weg te drukken.Wanneer Chris uitgebreid de zonsondergang aan het fotograferen is komt er zo'n dom blond(stereotiepje)mokkel vragen wat er te zien is. 'Sunset' is het droge antwoord van Chris, ' there you came for '. Answer: ' Ohhhhhhhhhhhh. Vervolgens gaat ze weer zitten om verder te gaan met de wijn.Op de terugweg was het al vrij donker geworden zodat het filmen niet erg goed meer ging, maar thuis zal Chris deze video nog eens bewerken zodat er ook daar wat beelden van zijn. Terug in haven eerst een sigaretje en toen op weg naar ons (laatste) avondmaal hier in Florida. Ja hoor natuurlijk bij onze stamkroeg de Clubhouse Grill. Allebei twee Maragarita's en allebei de Chicken-Shrimp Combo. Tegen 10 pm waren we thuis waar we eerst de koffers hebben ingepakt (verdraaid, hoe is het mogelijk.........we houden meer ruimte over dan op de heenweg, terwijl er alleen maar meer is bijgekomen, hoe kan dat?). Daarna nog wat drank wegwerken en dit verhaaltje typen.

Morgen het laatste deel van onze vakantie.

Bernadette

hai schatten eindelijk komen jullie weer thuis ik snap dat jullie daar wel wilden blijven ,maar ben weer blij jullie te zien dikke knuffel kusss

Chris

Bijna gelijk, blij jou terug te zien, maar..........................kan dat niet hier dan?

Bernadette

hahahahha dat zou mooi zijn .... geniet nog even van alles xxx