chrisenlotte.reismee.nl

Vliegdag

06.45 uur WEKKER!!!!

Snel wassen en aankleden, bij uitchecken(weer een 'verrassing' : of ik de, vooruitbetaalde, kamer(s) maar wilde betalen?) aangegeven dat wij uit de minibar gebruikt hadden. E.e.a. was snel geregeld: wij hoefden niets meer te betalen als wij maar weg gingen ???????

Dus snel inchecken, even een ontbijtje scoren, goedkope sigaretten inkopen(38 euro/slof) en aan boord gaan van het vliegtuig dat ons naar Fort Myers gaat brengen.

De lengte van de vlucht valt ons enigszins tegen, ondanks de perfecte verzorging aan boord. Je krijgt zelfs wijn bij je maaltijden en een cognacje als afsluiter.

Aangekomen in Fort Myers overvalt je meteen de hoge luchtvochtigheid en de warmte. Maar wel lekker!!

Auto uitzoeken bij Dollar...................weer een Ford Escape,. een witte ditmaal.

En op weg naar ons 'huisje'. Daar aangekomen kregen wij(Wet van Chris) de deur niet open , daarom naar het buro die e.e.a. behartigt. Na juiste uitleg kunnen we ons huisje verkennen:

Drie ruime slaapkamers, een formele woonkamer, een familie woonkamer, een eetkamer,een ontbijthoek, twee badkamers waarvan een met bad, een garage net electrische deur met ab en..............natuurlijk ons eigen swimmingpool en bootdock.Alles natuurlijk sfeervol verlicht.

Uitpakken en met de auto naar Publix supermarkt(het lijkt de Sligro wel) en Outback Restaurant; voorgerecht Onion Bloom en twee keer kipgerecht. Wij zijn duidelijk nog niet gewend aan de grote hoeveelheden en gaan dus met een overvolle 'doggybag' naar huis.

Snel een borrel en naar bed, de jetlag eist zijn tol!

Midden in de nacht maakt Lotte mij wakker.................zij hoort wat en denkt dat er iemand in huis loopt...Chris eruit, door het huis lopen...................niemand.(Het zal wel de fridge zijn)Toch een onrustige nacht met veel wakker worden.Om 05.00 uur zijn we allebei al zodanig wakker dat we er maar uitgaan om koffie te drinken op ons terras bij de pool.

Bernadette

Hallo jeetje wat leuk om zo van jullie te horen en om de foto's te zien lotte hou je oren open hahah en Chris pas goed op mijn vriendinnetje en natuurlijk op jezelf
Kreeg een sms van Michiel dat hij en Danny het heel fijn hebben op Curacao hij heeft vandaag met de dolfijnen gezwommen zijn droom is uit gekomen helemaal top lieverds ik kijk weer uit naar het volgende verhaal van jullie dikke knuffel xxx