chrisenlotte.reismee.nl

Zoektocht

Na het 'nachtbraken' van Lotte omstreeks 05.00 uur allebei wakker. Dus dan maar het bed uit. Koffie zetten en ontbijt op z'n Amerikaans: pancake with syrup. Om 09.00 uur komt iemand van BMI(het buro dat de belangen behartigt van de verhuurder) kennismaken en kijken of wij nog vragen hebben. Dit was in 10 minuten bekeken.

Vervolgens zijn op weg gegaan aan de hand van de TomTom en de , thuis, geprinte lijst met huizen die onze voorkeur hebben. Wij hebben deze lijst in een logische volgorde afgewerkt, huizen bekeken, waarna er van de oorspronkelijke 13 huizen er nog maar twee overbleven.

Tijdens deze trip kwamen we ook terecht in Rotonda , waar wij vorig jaar ook geweest waren, dus besloten wij naar een, ons, bekend adresje te gaan om te lunchen: een heerlijke salade met gegrilde shrimps. Daarna onze huizen zoektocht voortgezet naar het laatste huis van de lijst. Hier aangekomen te zijn bleken we al meer dan 120 km verwijderd te zijn van ons huis, dus de snelste route terug genomen.

Even snel zwemmen douchen en op weg naar ons avondeten. Ditmaal een restaurant waar voornamelijk de locals komen eten. Heel gezellig, amicaal, prima kwaliteit eten en zeer voordelig geprijst.

Thuisgekomen enkele avond sfeer foto's genomen, een paar baco's en naar bed na een zeer enerverende dag.