chrisenlotte.reismee.nl

Rogier komt

Uitslapen to ca. 09.00 uur. Huis een beetje opruimen.

Vreemd idee vandaag om naar het vliegveld te rijden om iemand op te halen.

Omstreeks 11.00 uur richting vliegveld gereden omdat de informatie via internet aangaf dat de vlucht van Rogier zeker een half uur voeger zou landen en de tank moest eerst volgegooid worden omdat deze, op enkele liters na, leeg was.

Aangekomen op het vliegveld hebben we nog een bakje koffie gehaald en toen zaen we plane van Airberlin al landen en naar de gate taxieen. Dus wij op weg naar de gate. Na ruim een uur wachten was Rogier daar, snipverkouden en pijn in zijn hoofd, Tot overmaat van ramp is het ook begonnen met regenen.

Dus snel naar huis, daar scheen al weer de zon, biertje drinken en Rogier het huis en omgeving laten zien.

Zodra Rogier hoorde dat er hengels waren moest er gevist worden. We zagen de vissen (ca.40 cm en langer) regelmatig naast ons uit en water springen, maar bijten....ho maar

Vanavond zijn wij uiteten geweest bij een typische Amerikaanse jaren zestig restaurant: veel chroom en veel neon, jaren zestig muziek en oude foto's en gouden Lp's aan de wand.

Toch heel goed gegeten. Terug naar huis voor een tropische cocktail. Rogier naar bed en ik nog even dit verhaaltje maken. Al met al een redelijk drukke en enerverende dag

Bernadette

hallo allemaal fijn dat rogier goed is aangekomen en wat een leuke foto's het is heel leuk om jullie zo te volgen heb nu een hele drukke week 7 dagen werken waarvan ik 1 dag op de grote locatie werk maar dat vertel ik wel als jullie terug zijn van vakantie
heel veel plezier nog en geniet van elkaar en de rest

dikke knuffel Bernadette