chrisenlotte.reismee.nl

Cruise einde................Orlando here we come

Aan alle dingen komt een een einde, zo dus ook aan deze fantastische cruise.

Al vroeg arriveren we in Miami (06.00 uur). Gisterenavond hebben we onze koffer al voor de hut klaargezet dus hebben we nu alleen onze handbagage en fototoestel nog bij ons.

Laatste (uitgebreide ) ontbijt aan boord, uitchecken via een zeer lange rij van zeker anderhalf uur, de auto uit de parkeergarage and..................................Orlando here we come.

Na een ritje van ongeveer 3,5 uur arriveerden wij bij Quality Inn International Drive, en jawel de wet van Chris sloeg weer toe: Volgens de hotelreceptie was er maar voor 1 kamer geboekt.

De voucher erbij(er staat duidelijk twee kamers naast elkaar), of we maar even wilden wachten, er moesten wat gesprekken worden gevoerd. Uiteindelijk(na een half uur) gelijk gekregen met die exception dat een kamer op de zesde etage al klaar was en de ander (begane grond) om 15.00 uur betrokken kon worden. Dus Rogier naar de zesde etage en wij eerst naar de bank, daarna Rogier ophalen om te luchen bij Denny's. Om drie uur de kamer in, snel omkleden en naar het zwembad.

's Avonds diner bij de Tilted Kilt en redelijk vroeg naar bed (23.00 uur)