chrisenlotte.reismee.nl

Vertrekdag Rogier en Cape Coral

Rogier heeft er zin vandaag. Eindelijk weer terug naar Nederland.

Het was al vroeg de auto inpakken , uitchecken, ontbijtbuffet in het hotel(smerig he Rogier, die Jus d'Oranges).

Dan maar in de auto , want Fort Myers airport is nog zeker 3 uur rijden en Rogier wil zijn plane zeker niet missen. Aangekomen op het vliegveld, de auto geparkeerd en zijn toen meteen doorgelopen naar de incheckbalie van Airberlin. Het is toch een vreemde gewaarwording om Rogier(in dit geval) naar het vliegveld te brengen, uit te zwaaien en zelf hier te blijven.

Bij Starbucks een frappecino gedronken met een stuk cake, het is nog zeker anderhalf uur wachten voordat het instappen begint. Rogier geeft aan dat wij beter al kunnen gaan, want hij vermaakt zich hier nog wel. Nee, wij blijvenom jou uit te zwaaien. Even later zegt hij het weer en nu begrijpen we de 'hint'. We nemen afscheid, bedanken elkaar, Rogier draait zich om en stapt met grote passen weg.............................................................best wel enigszins emotioneel........................toch.

Wij gaan de auto oppikken en rijden , opnieuw naar Cape Coral. Ditmaal naar een ander huis, maar toch weer aan het water(zie foto's bij daglicht)