chrisenlotte.reismee.nl

Football Game

Vandaag(alweer ?) de gehele dag bij het zwembad doorgebracht, kleurtje bijwerken, wat frozen Strawberry Daquiries wegwerken, beetje zwemmen. Gog goh wat hebben we het zwaar..

Vanavond gaan we naar een (plaatselijke) Football game: Mariners Higschool tegen een andere Highschool(naam vergeten) op uitnodiging van Sarah Hamilton(Silver Magic Marching Band).

Het is een belangrijke avond voor de Band want vanavond komen alle eightgraders(laatste klas van de middle school) die belangstelling hebben getoond voor de Silver Magic Marching ook om te kijken of deze band want voor hun zou kunnen zijn. Er zijn er ongeveer 60 gekomen, ze hebben allemaal hun eigen instrument meegenomen en worden opgesteld tussen de reguliere muziekanten vande band. Er zullen nog 5 van deze avonden , gedurende het schoolseizoen plaatsvinden (moet je voorstellen 60 potetentiele leden per avond waarvan er 15 voor jouw band kiezen x 6 = 90 nieuwe leden WoW)

Nadat iedereen staat opgesteld(twee-aan-twee) lopen wij, dit keer achter de muziek aan, naar het stadion, waar een speciaal vak is gereserveerd voor de band(en vanavond ) dus ook voor ons.

Er moet wel een optreden gedaan worden tijden halftime maar dat is bijzaak, hoofdzaak is de fun , onderling , op de tribune waarbij menig stukje wordt gespeeld om het eigen team en supporters te ondersteunen. Wat een kick om hier tussen te zitten en dit mee te maken. Het enthousiasme, de fun , de magic, allemaal fantastisch.

Na afloop van de game(ik heb geen idee hoe deze is afgelopen of wat de stand is; m.a.w. ik heb niks gezien hiervan) zijn wij mee teruggelopen naar de repetitieruimte waar we nog na hebben gepraat over de optredens en een afspraak gemaakt om maandavond naar hetr concert te komen van de marching band, de jazzband, het koor en het woodwind ensemble.

Al met al een schitterende avond en ervaring rijker hebben we de gehele avond nog samen even nagelopen onder het genot van (alweer) enkele cocktails buiten bij het zwembad.