chrisenlotte.reismee.nl

Port Charlotte en concert

Ja ik geef het toe , het is een beetje vreemde titel, maar gedurende de verhaaltje zal je het begrijpen.

Vanmorgen zijn we eerst via een toeristische route naar Port Charlotte en omgeving gegaan om de leuke plaatsen, waar we vorig jaar zijn geweest, nog eens te bekijken. Via kronkelende (kust)weggetje, met mooie uitkijkjes, terug naar huis gereden om..............................tja ik weet het het is heel erg naar en heel erg vervelend,...........................................coctails en zwemmen en zonnen. Goh wat kan je daar moe van worden zeg.

Omstreeks 18.30 uur staan we weer bij de Mariners Highschool , in afwachting wat er gaat gebeuren tijden het jaarlijkse (Herfst ????) concert .

Het gehele concert staat in het teken van een wel heel patriottisch Amerika(alle bekende songs komen voorbij).Het wisselen van de diverse programma- onderdelem: koor, marchingband met juniors, zonder juniors, wood ensemble en jazzband komen wat chaotisch over. Maar het is schitterend om te zien dat vele seniors aan alle onderdelen meedoen en laten zien dat ze zowel kunnen zingen alsook meerdere instrumenten zodanig beheersen dat zij daar een perfecte uitvoering mee kunnen geven.

Jammer dat het maar zo'n kort programma was, want we hebben weer genoten.

Daarna terug naar huis om................................................