chrisenlotte.reismee.nl

Strand Sanibel Island

We zijn wakker geworden door een stralende zon aan een strakke blauwe hemel.

Dus koelbox inpakken, strandstoelen en strandparasol, zwemkleding , opblaasbedjes en op naar het strand van Sanibel Island. Eerst nog even een stop maken bij de Smokeshop(de goedkoopste winkel voor tabak en sigaretten) En................................. wie zien we daar lopen? Jawel Bernadette in eigen persoon, voorzien van een mooie ford mustang convertible, en wat denk je , ze loopt ons zomaar voorbij, zonder wat te zeggen.............................................o sorry, het is haar tweelingzus(zie foto's)

Daarna doorgereden naar het strand.

Echter na ongeveer een uurtje aan het strand krijgt Chris wat van het fijne poederzand onder zijn lens, pijn,pijn, .............lens uit en strand en zonnen afgebroken. Lens bij delishop afgespoeld en maar terug naar huis gereden, waar de lens is uitgedaan. oog blijft irriteren.

Nog wat drinken bij het zwembad , maar omdat Chris niets meer(licht. wind, warmte ) kan verdragen aan het oog gaan we vroeg naar bed.

Bernadette

hai ben benieuwd naar de foto's van mijn tweeling zusje hahahha zie ze niet op de site

dikke knuffel voor jullie en Chris voorzichtig met je oog xxx

Chris

Die met dat bruine jurkje !!