chrisenlotte.reismee.nl

Greenwaves

Het oog van Chris is zeer rood en dik ,maar we kijken het even aan hoe het zich verder ontwikkelt.

Het feit dat wij bij Mariner's Higschool Marching band zijn geweest is als een lopend vuurtje door de omgeving gegaan, vandaar dat we vanmiddag om 13.00 uur een afspraak hebben met de director van de concurrerende band in Fort Myers the Greenwaves.

Op weg naar deze afspraak zien we dat het steeds donkerder en donkerder wordt. Op de plaats van de afspraak blijven we nog een kwartier in de auto zitten want er vindt een wolkbreuk met bijpassend gedonder plaats die zeker het heftigste is van wat we hebben meegemaakt hier.

Vanwege de regen wordt de buitenrepetitie uitgesteld en komen wij binnen eens kijken wat deze band doet. Het eerste wat ons opvalt is dat de discipline minder vanuit de bandleden komt , maar wordt opgelegd(middels straffen) door de director. Het geluid is massaler(niet zo verwonderlijk voor ca 60 muzikanten meer) en men is hier niet zo vriendelijk en beleefd als bij de Silver Magic Marching Band. ja duidelijk, onze voorkeur gaat naar hen (SMMB) uit.

Na ongeveer een uur gaat de band en wij naar buiten(ik wordt uitgenodigd om boven naast de director te gaan staan om een goed overzicht te krijgen op de show). De show wordt grotendeels gemaakt door de ca 40 pompomgirls. De band zelf maakt wel bewegingen maar deze zijn zeer kort en men staat veel stil.

Na afloop de director bedankt en op weg naar huis waar we ons hebben vermaakt met.....................................jawel hoor...........zwemmen, zonnen en cocktails.