chrisenlotte.reismee.nl

Dokterbezoek

Omdat het oog van Chris nog steeds rood, gezwollen en pijnlijk is gaan we een bezoek brengen aan de dokterspost. Bij intake direct $125,= betalen voordat er maar iemand naar het oog gekeken heeft.

De dokter contateerd dat er, gelukkig, geen krassen op het netvlies zitten, en geeft het advies om de lens weg te gooien(weggooien, net voor vertrek een nieuwe lens gekocht voor bijna 250 eurootjes,...........die gooi je toch niet zomaar weg ?) Klein misverstandje, omdat de meeste lenzen in Amerika wegwerplenzen zijn ging de arts ervanuit dat dit bij mij ook zo was. Dus advies veranderd: goed schoonmaken , maar voorlopig nog niet dragen. Druppels voorgeschreven gekregen, dus op weg naar een apotheek. O ja die bestaan niet, als zodanig, in Amerika, daarvoor ga je naar......................................jawel de supermarkt, want in een beetje supermarkt is alles te koop, dus ook medicijnen. Een klein flesje, ter grootte van een vingerhoed:$ 75. dat zijn nog eens onverwachte uitgaven. Maar ja , te declareren bij terugkomst in Nederland. Maar ook hier: ieder nadeel heeft een voordeel: heerlijk, zelfgemaakt brood gevonden met een vulling van verschillende noten en fruit.

Thuisgekomen: 'werme reagen' (limburgs), dus gewoon lekker zwemmen in de warme regen en daarna drogen bij een stevig zon(ca 34 graden).

Avondeten is een perfecte afsluiting van de dag die toch wat minder was begonnen.

Karin

ja ja, zie het al, gaat goed met chris en lotte

Chris

het is hard, maar ook leuk werken.
Onze agenda staat al weer ruim vol als we terugkomen met o.a parfumparties

Karin

ja dat het hard werken is, weet ik, helaas laat mijn gezondheid momenteel te wensen over, anders had ik het ook gedaan.