chrisenlotte.reismee.nl

Fleamarket

De weersverwachting voor dit weekeinde voorspelt niet veel goeds; thunderstorms and a lot of rain..

Na lekker lang uitgeslapen te hebben gaan we omstreeks 12.00 uur richting de grootste vlooienmarkt van de gehele omgeving. Omdat de vlooienmarkt in Orlando zo groot was verwachten we er veel van.

Onderweg daarnaartoe zien we op de hoek van Del Prado Boulevard onze vrienden van de Siver Magic Marching Band staan, ze staan daar om automobilisten te bewegen om , door hun, de auto te laten wassen. Op die manier zamelen ze (extra)geld in voor de band. Wanneer we stoppen komen ze direct naar ons toe; handje schudden, hoe gaat het ermee, komen jullie nog een keer lang, ontzettend vriendelijk weer. Uiteraard laten we onze auto even wassen door hen(net twee dagen geleden gebeurd) en ' belonen hen met $20.

Daarna naar de Fleamarket. De grootte valt, in vergelijking met Orlando, enorm tegen, maar toch hebben we twee armbanden kunnen vinden, die, na afdingen uiteraard, nog maar 12 euro waren.

Zowel op weg naar de Fleamarket als op de terugweg grote hoosbuien met onweer. Maar thuisgekomen was het weer droog en de temperatuur liep, met de zon erbij, al snel weer op naar zo'n 35 graden. Dus............................................................juist ja ............onze favoriete bezigheden hier..............zwemmen.....................zonnen..............cocktails.

Het diner hebben we gebruikt bij de Outback(we weten dat het hier goed is). Dit keer doorgelopen naar de bar alwaar we twee Mojito's bestelden. Dit keer bij de bestelling aangegeven dat we de kleine hoeveelheden wilden en daarom konden we dit prima op. Later nog een Trio Rita besteld(drie verschillende Margarita's in een houder). Op weg naar huis nog even langs bij onze 'stamkroeg' de Sportsgrill. Slechts een drankje en snel naar huis want de vermoeidheid wordt sterker.