chrisenlotte.reismee.nl

Shopping day

Vanwege de wat mindere dag(weliswaar geen regen) maar toch wat kouder(ca 25 graden) maken we er vandaag een shopping day van en gaan naar de Edison Mall (een groot overdekt winkelcentrum). Daar , eindelijk, een witte riem voor Lotte gevonden en een 'smoking' voor Chris, ook nog even een slof sigaretten gehaald(37 euro).

Thuisgekomen hebben we het hotel voor woensdag gereserveerd. Hotel? ...........denk je........wat moeten ze nu met een hotel terwijl ze een mooi huis tot hun beschikking hebben?

Dat is nogal eenvoudig te verklaren; donderdagmorgen hebben we gereserveerd om om 06.15 uur te gaan snorkelen met manatees. Omdat dit nogal vroeg is(zeker tijdens je vakantie) en omdat de plek waar we dat kunnen doen ongeveer 4 uur rijden is hebben we besloten om de dag ervoor al die kant op te rijden en daar een hotel te nemen. (Crystal River) Nadat we het snorkelen hebben gedaan vertrekken we weer terug naar Cape Coral, waar we ongeveer 16.00 uur terug zullen zijn met hopelijk veel mooie foto's en videobeelden van ons onderwater avontuur.

We kunnen wel merken dat we hier al wat langer zijn omdat we het 's avonds koud krijgen(24 graden), Lotte zit nu naast mij, terwijl ik dit zit te typen, met een deken om. Ook beginnen we gewend te raken aan de grote hoeveelheden voedsel, want vanvond hebben we, voor de eerste keer, een voorgerecht gegeten en een hoofdgerecht en dit alles makkelijk op gekregen. We zullen bij terugkomst in Nederland dit dan ook wel op de weegschaal merken.

Bernadette

Hai wat leuk om dit weer te lezen ,ja hoe kan het dat je het dan koud krijgt :) maar gelukkig is het nog heerlijk warm bij jullie en ook weer wat leuks voor de boeg snorkelen kijk nu al uit naar de foto's , dit is eigenlijk zo leuk om jullie te volgen ik heb zo weer avonddienst en dan een paar dagen vrij de 30 ste verjaardag van Bianca en zaterdag die van mij , meestal ben ik op vakantie hahah maar dit jaar niet en moet ik er aan geloven sávonds een hapje en drankje en als jullie terug zijn doen we dat ook gezellig heel veel plezier nog dikke knuffel voor jullie x

Harry en Gerda

Hoi Chris en Lotte,

Leuk om jullie reisverslagen door te spitten. We herkennen veel zaken en met name de zon, zwemmen en cocktails zijn zaken die wij herkennen. Het weer is de laatste week bar slecht geweest, althans slechter dan we gewend zijn maar de komende week wordt super hebben we ons laten vertellen. Wij v ertrouwen daar op!

Chris

Wij hebben ons laten vertellen dat het in ieder geval de komende week(onze laatste week) beter zal worden. have fun !!!