chrisenlotte.reismee.nl

Crystal River

Vanochtend opgestaan met het spannende gevoel dat er weer een avontuur aan zit te komen.

Omstreeks 11.00 op weg gegaan naar Crystal River(de beste plek om met manatees te zwemmen), nadat we eerst even de tank hebben volgegooid. De trip gaat grotendeels via de I75 en I 295 via Sarrasota, St Petersburg en Tampa. Met name Tampa is een grote, drukke stad, waar onze TomTom toch wat moeite had om ons op de juiste weg te houden en twee keer de verkeerde richting aangaf.

Voorbij Tampa krijg je toch wel het idee dat je in ' Hillbilly land' terecht komt; veel farms en ranches met het daarbijbehorende landschap.

Ongeveer 14.00 uuur komen we aan in Crystal River, eerst maar even wat eten bij Denny's kijken waar we morgenochten vroeg(06.15 uur) moeten zijn en gaan dan door naar ons hotel voor 1 nacht:Quality Inn. Hier snel de kleren vervangen voor zwemkleding en naar het zwembad. Je kan merken dat we 'verwend' zijn met ons eigen zwembad met gaas eromheen, want het is hier, aan dit zwembad, behoorlijk irritant met al de insecten om je heen. Maar toch nog twee uur wat aan onze pigmentopbouw gedaan om vervolgens naar het winkelcentrum te gaan om wat te snacken en te drinken voor op de kamer te halen. Daarna door naar(ja alweer) Denny's voor het avondeten.

Terug op de kamer nog wat drinken en ongeveer 22.00 uur naar bed want de wekker loopt morgen af om 05.00 uur