chrisenlotte.reismee.nl

Geskimd

Vandaag zijn we erachter gekomen dat er ook criminaliteit in Amerika is. dat wisten we natuurlijk wel, maar daar hadden we nog nooit iets van gemerkt.

We gaan naar de bank om geld op te nemen, daar blijkt dat er geld is verdwenen van onze creditcard($340,=, toch ruim 250 euro). Dus direct naar huis gegaan om de kaart online te blokkeren, dat is toch een minder prettige ervaring. Daar hadden we ander dingen voor in petto gehad. Dus geld opgenomen van de bankrekening en naar de Publix om boodschappen te doen.

Het is een schitterende dag met veel zon, dus gaan we wat vitamine D ophalen(zonnen).

Omstreeks 19.00 uur gaan we naar onze 'stamkroeg' Clubhouse Sportsgrill. Men had ons verteld dat het op vrijdagavond altijd druk en gezellig is. Omdat we de andere Nederlandse vakantiegangers hier in Cape Coral een hint hadden gegeven voor deze avond en hen terloops hadden uitgenodigd kijken we naar(onbekende) gasten uit. Maar blijkbaar hadden zij ander zaken in de planning staan, want wij hebben ze niet gezien.

Omdat we toch nog wel wat moe zijn na ons avontuur met de Manatees gaan we tegen 23.00 uur naar bed.

Bernadette

wat een toestand met dat skimmen maar dat geld krijg je terug is de bank voor verzekerd
maar wat een gedonder heb je ermee
hpoop dat jullie nog een paar dagen een fijne tijd hebben bedankt voor de felicitaties heel lief van jullie
dikke knuffel kusss vanuit een warm Nederland 25 graden liefs xxxxxxxx

Chris

"gelukkig" kunnen blokkeren.
De, juiste temperatuur is hier ook weer terug 35 graden, zoals het hoort.
Vandaag weer zwembad time: dat zullen we zeker missen thuis
knuffels